logo

Søk

Kasseapparat som ikke lenger er i salg

Kundeadmin for kantine fcbr
Kundeadmin for kantine fcbr

FCBRs kundeadmin - Programvare for håndtering av kort for kantinebransjen

OBS! Det er ikke lov å ta i bruk denne kassa på en ny virksomhet fra 2017. Innen utgangen av 2018 må denne kassa tas ut av drift.

Kassaapparatet vårt Omega Basic og Flexpay, som følger Kassasystemlova, inneholder tilsvarende funksjonalitet som FCBR KundeAdmin for kantine.

 

Se også vår produktvelger for kassaapparat, der du kan velge hvilke funksjonalitet som er viktig for ditt behov og få forslag til hvilket kassaapparat du bør velge. 

 

Les mer om Kassasystemlova

 

KundeAdmin er FCBR`s programvare laget spesielt for kantinebransjen. 
KundeAdmin er laget for å vedlikeholde og administrere kontokunder i deres kantine.
I tillegg har KundeAdmin funksjoner for å vedlikeholde, endre og ta rapporter på varene som ligger på kassen.

Kontokunder kan være personer, avdelinger, firma etc. 
Systemet kan benyttes med kort, strekkoder eller nummer i kassen. Typisk tilpasser vi en kortleser til adgangskortene slik at man bare bruker ett kort.
Fire typiske måter å bruke kortene (kontoene) på er: debetkort, debetkort med sponsing, kredittkort og 
kredittkort med lønnstrekk. 
Eksportmoduler for lønnstrekk støtter Huldt & Lillevik, Vivaldi, Agresso og fler.

 

  • Vedlikehold:
    - Legg til eller endre kortbrukere
    - Endre varer og priser
  • Rapporter:
    - Omsetning pr kort eller gruppe av kort
    - Omsetning pr vare
    - Sponset beløp pr kort eller gruppe av kort
  • Korttyper:
    - Debet
    - Debet med sponsing
    - Kredit
     

Et typisk system med KundeAdmin består av:
- Sharp UP-700 med kortleser for adgangskort
- Bankterminal for innskudd på debetkort
- PC med KundeAdmin, kommunikasjon mot kassen og fjernstyring for support.

Elopak er en av våre fornøyde kunder. De har en Sharp UP-700 med kortleser som leser adgangskortene, en PC med KundeAdmin som eksporter til lønnsystemet slik at de ansatte blir trukket i lønn tilsvarende forbruket i kantinen. 
Edith Grande, Supervisor office operations, har gitt oss følgende tilbakemelding etter noen måneders bruk av systemet:
”Våre brukere er veldig fornøyd med systemet og også kantinedamene synes at dette er lett å betjene. I tillegg har vi mindre kontanter å håndtere med og da er også Mattilsynet fornøyd.”


 

HVILKET KASSAAPPARAT PASSER DEG?

Trenger du kasseapparat til kantine, restaurant, butikk eller frisørsalong? Bruk vår produktvelger til å finne det rette kassaapparatet til ditt behov!

KLIKK OG SE HVILKET KASSAAPPARAT SOM PASSER DIN BRANSJE BEST

Her finner du oss:

Vi holder til på Brynseng. 
Kom gjerne inn for en visning i vårt 
showroom.
 
Finn Clausen POS Systemer AS
Tvetenveien 32 (2. etasje)
0666 Oslo
 
 
 
Telefon: +47 22 63 50 00
Mail: salg@finnclausen.com
 
 
 

Følg oss: