logo

Søk

Kassasystem med selvbetjent løsning

Enkelte kassapunkt kan gjøres vesentlig mer effektive ved en selvbetjent løsning. Man kan spare både i menneskelige ressurser og unngå lange køer i rushtider der hvor flere skal kjøpe samtidig.

Selvbetjent kassaløsning for kantiner

Fordeler med selvbetjent kasse

Har du opplevd å gå inn i en butikk eller kantine, hvor køene er så lange at du dropper å handle der? Med selvbetjente kasser kan man unngå disse køene og gjøre det vesentlig mer behagelig for kunden å handle. Jo smidigere et kjøp går for kunden, jo mer attraktivt er det å handle hos deg.

En selvbetjent kasseløsning kan være spesielt fordelaktig på de kassapunktene der det kan komme et rush, eller det er kunder som kjøper få varer. Kapasiteten i butikken eller kantina kan da økes betraktelig og det trenger ikke være et strev for kunden å handle én enkelt vare. 

Hvem kan være tjent med å ha en selvbetjent kasse?

Det er ikke bare i kantiner og butikker med mange kunder det kan være kjekt å ta i bruk en selvbetjent kasse. 

Dette kan være de aller fleste steder. Her er noen eksempler på steder dette kan være fordelaktig. 

  • Kiosker (da spesielt storkiosker med mye trafikk) 
  • Treningsstudioer
  • Legesentre
  • Salonger 
  • Klinikker
  • Kafeer
  • Frisører

Hvordan fungerer våre selvbetjente kasser?

Vårt Omega-kassasystem kan benyttes som både betjent – og selvbetjent løsning. Fordelen er at hvis man bare har behov for en selvbetjent kasse for en sesong eller i en begrenset periode, er det lett å endre.

Kassaapparat med touch-skjerm med selvbetjent løsning Se alle våre Omega-kasser som har selvbetjente løsninger
(Kryss av for selvbetjent)

 

Funksjoner med selvbetjente kasser:

 

  • Brukervennlig og lett å forstå for kunder
  • Kan kobles til vekt og kunden kan veie selv
  • Kvittering
  • Kort
  • Kantinekort - Flexpay
  • Rabattløsning (eks. Hver 10’ende kaffe gratis)
  • Oversiktlige og detaljerte rapporter med Omega Office 
  • Eksport til regnskapssystem

Kontakt oss

Kontakt oss gjerne for å bestille kassasystemer som garantert tilfredsstiller kravene i den nye kassaloven:
Tlf: 23 30 47 00 - velg 3 (salg POS)
E-post: salg@finnclausen.no
 

  • Endring av redusert MVA sats per 1. januar 2016

    Redusert MVA er økt fra 8 til 10%. Her finner du forklaring til hvordan du skal gå frem på de fleste modeller levert eller import av Finn Clausen POS Systemer AS

  • Finn din nærmeste forhandler

    Finn Clausen har forhandlere av kassaapparat spredt over hele Norge. Ta kontakt direkte med en av våre forhandlere, eller med oss for informasjon om hvem som er din nærmeste forhandler.

  • Brukerstøtte

    Aktuelt

  • Øker utvalget av kasseapparater

    Et nytt samarbeid med Datorama AB, gjør at Finn Clausen Gruppen AS fra 15. desember 2012 vil kunne tilby komplette kasseløsninger til svært konkurransedyktige priser.

  • Endring av merverdiavgift 2012

    Merverdiavgiften "redusert sats", eller matmomsen som den ofte kalles, skal endres fra 14% til 15% 1. januar 2012. Dette medfører at alle som selger varer til redusert sats, dvs. 14% pr d.d. må endre mva satsen på sin kasse. Vi har laget en oversikt over hvordan dette gjøres på de fleste modeller som finnes i dag. Da pågangen på telefon erfaringsvis blir veldig stor ved slike endringer oppfordrer vi alle til å benytte veiledningen her fremfor å ringe.

Viser fra 21 til 25 av totalt 25 artikler

Her finner du oss:

Vi holder til på Fyrstikktorget, Helsfyr. 
Kom gjerne inn for en visning i vårt 
showroom.
 
Finn Clausen POS Systemer AS
Karoline Kristiansensvei 1H, 
0661 Oslo
Postboks 6658 Etterstad, 
0607 OSLO
 
Telefon: +47 23 30 47 00
Telefaks: +47 23 30 47 01
 
 

Følg oss: