logo

Søk

Kassasystem med selvbetjent løsning

Enkelte kassapunkt kan gjøres vesentlig mer effektive ved en selvbetjent løsning. Man kan spare både i menneskelige ressurser og unngå lange køer i rushtider der hvor flere skal kjøpe samtidig.

Selvbetjent kassaløsning for kantiner

Fordeler med selvbetjent kasse

Har du opplevd å gå inn i en butikk eller kantine, hvor køene er så lange at du dropper å handle der? Med selvbetjente kasser kan man unngå disse køene og gjøre det vesentlig mer behagelig for kunden å handle. Jo smidigere et kjøp går for kunden, jo mer attraktivt er det å handle hos deg.

En selvbetjent kasseløsning kan være spesielt fordelaktig på de kassapunktene der det kan komme et rush, eller det er kunder som kjøper få varer. Kapasiteten i butikken eller kantina kan da økes betraktelig og det trenger ikke være et strev for kunden å handle én enkelt vare. 

Hvem kan være tjent med å ha en selvbetjent kasse?

Det er ikke bare i kantiner og butikker med mange kunder det kan være kjekt å ta i bruk en selvbetjent kasse. 

Dette kan være de aller fleste steder. Her er noen eksempler på steder dette kan være fordelaktig. 

  • Kiosker (da spesielt storkiosker med mye trafikk) 
  • Treningsstudioer
  • Legesentre
  • Salonger 
  • Klinikker
  • Kafeer
  • Frisører

Hvordan fungerer våre selvbetjente kasser?

Vårt Omega-kassasystem kan benyttes som både betjent – og selvbetjent løsning. Fordelen er at hvis man bare har behov for en selvbetjent kasse for en sesong eller i en begrenset periode, er det lett å endre.

Kassaapparat med touch-skjerm med selvbetjent løsning Se alle våre Omega-kasser som har selvbetjente løsninger
(Kryss av for selvbetjent)

 

Funksjoner med selvbetjente kasser:

 

  • Brukervennlig og lett å forstå for kunder
  • Kan kobles til vekt og kunden kan veie selv
  • Kvittering
  • Kort
  • Kantinekort - Flexpay
  • Rabattløsning (eks. Hver 10’ende kaffe gratis)
  • Oversiktlige og detaljerte rapporter med Omega Office 
  • Eksport til regnskapssystem

Kontakt oss

Kontakt oss gjerne for å bestille kassasystemer som garantert tilfredsstiller kravene i den nye kassaloven:
Tlf: 23 30 47 00 - velg 3 (salg POS)
E-post: salg@finnclausen.no
 

  • Øker utvalget av kasseapparater

    Et nytt samarbeid med Datorama AB, gjør at Finn Clausen Gruppen AS fra 15. desember 2012 vil kunne tilby komplette kasseløsninger til svært konkurransedyktige priser.

  • Endring av merverdiavgift 2012

    Merverdiavgiften "redusert sats", eller matmomsen som den ofte kalles, skal endres fra 14% til 15% 1. januar 2012. Dette medfører at alle som selger varer til redusert sats, dvs. 14% pr d.d. må endre mva satsen på sin kasse. Vi har laget en oversikt over hvordan dette gjøres på de fleste modeller som finnes i dag. Da pågangen på telefon erfaringsvis blir veldig stor ved slike endringer oppfordrer vi alle til å benytte veiledningen her fremfor å ringe.

Viser fra 21 til 22 av totalt 22 artikler

Her finner du oss:

Vi holder til på Fyrstikktorget, Helsfyr. 
Kom gjerne inn for en visning i vårt 
showroom.
 
Finn Clausen POS Systemer AS
Karoline Kristiansensvei 1H, 
0661 Oslo
Postboks 6658 Etterstad, 
0607 OSLO
 
Telefon: +47 23 30 47 00
Telefaks: +47 23 30 47 01
 
 

Følg oss: